}

i lUv TuppErwAre BranD!!!!

salam satu malaysia..


emm arinie ain nk join one giveaway from ibu dini la..
adiah dye adelah set TUPPERWARE ramadan..
adiah s'guhati pon akn dberikan oleh ibu Dini k...
jom la join giveaway nie ok..
klik cnie utk lbh terang k..


due date dye :

31 julAi 2010

slogon utk ibu dini!!

saya nak menang adiah set ramadan kerana saya nk penohkn koleksi tupperware ibu saya dgn set ramadhan dr ibu dini.. :)

bole ke cm 2 ..

TERIME KASIH MEMBACA....

6 nasihat mereke:

  1. SORRY..
    aku bwu nk join blog ko..
    tetibe radio buruk ko membising..
    membuat aku nk close cepat2..

    hahahaah..jujur iklas.org xkn suka..
    papai..

    ReplyDelete
  2. its ok..
    thanx utk comen anda..
    sbgai pgjaran bg sye..
    thanx yea..

    ReplyDelete
  3. came2..
    xde hAl lorr..
    hak3..
    be de best blogger...

    ReplyDelete

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...