}

kami berwayang..


hye ualls...
n3 ke 2 untuk sabtu 25 september...
hadiah dah siap beli,,tingal nak balut n anta je mingu depan.
sori yea pade pemeng GA ain..
kelewatan ats sebab ke bz dgn intiview keje lepas raye dan mood raye masih mmbare ok..


 nie la adiahnye,,ade 5 je,sebb ade x bg alamat lg ok..ain tngu smp isnin,xde ain carik pemenang baru..

dahdah balik pade tajok n3 kite arinie..
tadi ain tengok wayang dengan kawan ain ok..
pakwe xdekan,jadi keluar dgn kawan jela..hehhee..
sebenarnye hajat ati kwn ain nak carik adiah besday utk anak buah dye..
tapi sebab masa byk sgt teluang dan kitaowg dah lame xjumpa..dekat setaon kowt..
sebab jarang n da lame tak pegi t.mines, ain xtaw pon tmp wayang dah tukar..tapi stil area yg same la..
ain xtaw la sebab ape k..lupe tny owg c2..
mule2 xtaw nak tgk cete ape,pas2 adela dak2 laki yang keje wayang 2 cadangkan cete Legend Of The Fist


bdk 2 cakap best,kitaowg try la..ain amek wayang pukul 2.10pm..
mase 2 adela setengah jam lebih,mmb ain ajak pegi mane game..ain lyn jela mmb ain maen game..


nie la mmb ain..namenye zaharani...
time nie dye ngah maen game mnari2,,sori zaha,ak amek pic ko senyap2..


nie pic ain lepas abes wayang ok..nie tngu czaha 2 la..lame sgt..
zaha jgn mare yea klu ko bace..heheh
cete legend of the fist 2 mmg la best ok..walaupun ain jenis xsuke tgk cete ganas nie,tp lyn jela..n lawak la jugak,,mase 2 ramai la jugak owg chnes dalam wayang 2..dan ramai la jugak capel buat wayang dalam 2..hahahha..ain ckp ngan mak kowg.haaa ( mcm ain taw jekan mak kowg 2..)hehehe


sebelom balik ain beli buger mcd..ingat nak makan gcb,tapi dah xdela.ketingalan zaman tol ain nie...
baru je abs mkn sambil tulis n3..tlupe pulak ain ade beli buger nie....

TERIME KASIH MEMBACA....

0 nasihat mereke:

Post a Comment

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...