}

makan larut malam

hye ualls..
n3 petame khames 30/9/10...
harinie ain buat2 bz sbb 2 xde n3 yg d'poskn arinie..
mlm nie la baru buat2 rajin nak poskn n3 ok..

n3 da tuliskn atas tue,,sila besarkan mate anda..hehhe
klu tak jugak besarkn mate,ain bg taw,n3 makan larut malam yea...
sebab ain baru balik mkn larut malam tadi dgn ibu n ayah..
ok nie menu yg ain pilih td yea (menu la sgt)...

aBc strawberi

aBc nie terbaek gua ckp lu !!!!nyamnyam.. 

cemua gamba adelah dari pakcik goole yea..
ramai sgt owg td kat kedai 2,segan + malu pulak nak amek pic..

 roti canai tel0r..

menu k2 pulak roti canai tel0r..bnd wajib klu mkn larut mlm..
td pikir nak mam roti bakar je,tp tak tkeluar pulak nak cakap,sebb tengok aBC 2 sedap sgt,,las2 ayah yg oderkn.. 

jadi ade yg tliur dgn mkn di atas??
ape lg sila kua umah n drive kete carik mamak yea..

sekian....


p/s : pd yg anta ptnyaan utk tutor 2 nnt ain buat n3 yea..ain tgh usahekn jwp yg sng n rgkas,klu xde jgk ain ajar kowg pelan2...hheh
dan yg ke 2,pd yg add ain kat fB tp ain xaprve 2 maaf yea..sbb ain ssh nak aprve owg skag.jd bg msj yea ckp kowg nie sape (
pikir ko 2 artis ke ain ha!! )fB ain,ain punye suke la!!

TERIME KASIH MEMBACA....

0 nasihat mereke:

Post a Comment

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...