}

hadiah sampai!!!

 hye ualls...
n3 isnin 25/10/10.....
harinie ain dah mule keje,lengoh2 bdn la jugak,sbb da lame sgt bdn nie asek dmanjakn..hehehe..
tadi mase ain keje,ade abg posmen tpn,sebab bg taw dye pas brg kat ibu ain..taksangke kowt sampai kene tpn tuan pnerimenye bg taw brg pas kat owg laen.. hahhaha...lepas je abg posmen tue tpn,taksabar la rase nak balik umh nie,nak tgk brg ape yg sampai,ain pikir brg ain ain tempah dari ckecik yati aritue,tapi bukan la,,,kecewe la jugakkn...
tapi kkcewaan tue terubat bile tgk adiahnye dtg dari owg jaoh,nak taw darimane?????SERAWAK KO!!!!
sebb aritue ain mng gA dari blog nfah's..thanx yea sis farihin sebb bg adiah yg chanteq tue...

 
tue brg yg abg posmen anta tue...patot la dye siap tpn ain.sebab surjac bahan api ok!

bukakbukak sampul keluar nie..sunguh chanteq ok..suke giler dapat..

 dalam bag tue ade fram,,wahh patot la sis farihin mintak ain gamba,,ain bg gamb mase knvo sijil taon lepas..konvo utk dip takde lg,,knvonye bulan dpn..hehhee

 
 ok gamba atas tue cemua dari sis farihin..thanx sesangat yea sis...ain suke sgt2...


TERIME KASIH MEMBACA....

4 nasihat mereke:

  1. kite same.. sy pon dpt gak.. hehehe...

    same2 tahniah yer!!!

    ReplyDelete
  2. nfahk..
    laen kali wat contest ajk ain yea..
    hhehehe

    dni...
    thanx yea...

    dark sengal...
    same2 tahniah jugakk.chanteq kn

    ReplyDelete

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...