}

jom cuty # 2

hye ualls....

hari ke2 d cameron
penat bjalan jelajah tanah cameron..
td pepagi bagon,lepas tue gerak brinchang utk serapan..
walaupon ujan renyairenyai dekat cinie,ain n fmly gagah kn diri utk jelajah tanah cameron.
lepas siap serapan,kami gerak ke strawbery farm, tapi syg sgtsgt sebab kiteowg tak bole petik buah,kate pekeje dkt c2,buah akn dbenarkn petik kalau buah dah masak n byk.
tp mase kami smp,mmg takbyk buah strwbery yg ade,kalau ade pon,yg mudemude.
mase di strawbery farm tue,sempat la ain beli aiscream nie.mmg sedap ok..5henget aje.

kami teroskn pjalanan kami ke Boh Tea Plantation
teruje jugak la tengok ladg teh nie depan matekn...
pemandagan dye mmg terbaek wookk..
ualls lyn la gmb yg ade nie
pemandgan dari atas.. 

nampaak tak macam rumah tue??tp tue bkn rumah,c2 mcm kefe la,ualls bole minom teh dekat c2 ok.
gerenti berbaloibaloiii

selesai lawat Boh Tea Plantation
kami ke kawasan mardi,tengok ape yg ade dekat c2 kan..
nie antare gmb yg sempat d'ambil

1: lawa tak rose nie...
geram kowt ain tgk..
 
2

 3 : penat bjalan,ain rehat jap

4


lepas lawat kawasan mardi nie
kami gerak ke tanah rata utk isi pewt yg lapa nie... 
kami mkn dekat kedai nasik kandar,(lupe nme kedai tue.heheh)
lepas siap mkn,kami jejalan la dekat kwsan tanah rata tue,carik ape yg patotkn...


TERIME KASIH MEMBACA....

2 nasihat mereke:

  1. Salam ain, bestnya g CH. Tmpt feberet akak bercuti tu.. tiap2 thn g.. kdg2 2x setahun pg..

    ReplyDelete
  2. salam sis...

    mmg best sis,,da lame giler ain xnaek cane.mcm2 tmp nak p,tapi skragkn ujan,ssh nk bjln,,

    ReplyDelete

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...