}

23 Tahun


Assalam..

alhamdulillah 26/12/2012 genap 23 tahun ain melihat,terima kasih pada kekawan yang sempat wish besday tak kesahlah melalui fB,ym,whatapp dan chaton..terima kasih jugak atas doa kowg semua..



selama 23 tahun nie,ain bersyukur sangat dikelilingi dengan mereka yang menyayagi ain,mereka yang menegur ain jika adalah salah silap,mereka yang sentiasa mendengar keluh kesah,bebelan serta mara ain,,mereka juga sentiasa buat ain ketawa,terima kasih ayah ibu adeq dan along,terima kaseh atas semua ini..

harijadi kalinie takde yang laen ain minta,moge diberi kesihatan yang baek agar dapat bertemu lagi pada 26/12/2013 nanti,tak lupa jugak agar diberi rezeki yang melimpah ruah buat ain dan keluarga..amin..



TERIME KASIH MEMBACA....







TERIME KASIH MEMBACA....




Usaha,tawakal,doa dan teruskan bersabar agar kita dapat harungi hari-hari yang akan datang agar lebih tabah..


pic:google

TERIME KASIH MEMBACA....

Isnin kembali


selamat hari isnin ualls

sila rajinkan diri ualls yea lepas 2 hari bcuti..
TERIME KASIH MEMBACA....

Musim kahwin


10/11/2012 hari tue sepupu ain selamat mendirikan masjid.
tapi ain tak dapat datang untuk majlis akad nikah dan belah pempuan sebab bz dengan raptai konvo dan konvo ahadnya.

tahniah yea abg elin dan kak ana

tema kalinie ungu.:)



carik mane ibu ain.. :)
kami sepupu ...





p/s:alhamdulillah selesai satu kenduri..tahniah..
   : entry nie dah lame ain nak publishkan,tp buat auto publishla.tp mesti bila esoknye tengok jadi draf,,mencik awww

TERIME KASIH MEMBACA....

Konvo

Sebahagia gamba time konvo hari tue,nanti ain update kemudian yea..


P/s:update by fon jenie

TERIME KASIH MEMBACA....

Pemeriksaan kesihatan tulang

Rabu minggu lepas ain sempat check tulang dekat hkl, nak gak tengok tulang ain nie sehat idak,keputusannye? lihat gamba bawah deh..



tapi kecewe tak sempat nak check berat,lemak semua,,cepat na tutup..

TERIME KASIH MEMBACA....

kembali zaman teknik

 gamba masa form 5,amat la comot2 belake

yang nie tak pasti form bape,nie kekawan rapat satu kepale 

nie confem time form 4,da terangterang tulis junior

nie barang kenangan kami dengan senior dulu,nie kawan ain punye,ain punye da selamat balik kampog

klu tak silap time nak exam form 4,rindu meke semua 

sambutan maulud nabi,gamba kenagan junir n senior


p/s : kalau kowg nak taw,ain rindu taw same kowg2 semua,namenye kite2 nie duduk dekatdekat,tapi susa na nak jumpa..pasnie jadi makcik la kowg2 kn.tak lame lagi nk dpt ank buah..


TERIME KASIH MEMBACA....

Peperiksaan..


alhamdulillah
walaupon cume exam,,
kene study utk ke tahap yg seterosnye,,
doakan ain eh..



TERIME KASIH MEMBACA....

tadi pagi jalan anta surat dekat wadwad dkt hkl,lalu depan wad icu dapat taw ada kematian.sedih rasenye..
moge keluarga arwah tabah mghadapi dugaan ini..
TERIME KASIH MEMBACA....

niat hati ain mema nak beli henpon baru.tapi simpan jela niat tue sebab masih tak mampu lagi..alhamdulillah petang tadi ayah ofer nak beli henpon ape..menlonjak gumbire la ain..
cakap la dengan ayah nak tab taw note,tapi tengok la nanti ayah pilih yang mane,sebab ayah paham ain jenis tak kesah dan apeape yang ayah pilih ain suke jea..
walaupun 3 jenis tepon ade dtangan hadiah pemberian ibu n ayah,ain masih gunekannye lagi dan syg nak bg org pinjam walaupon org itu adek ain sendiri..
jadi tengok la nanti ape ayah belikan..

p/s : sampai raye tahun nie,ain masih tak mampu nak beli somethig utk keluarge,mungkin allah duga ain dengan cara macam nie.mintakmintak rezeki kerja lepas raya ade la yea..amin...
TERIME KASIH MEMBACA....

4 hari lagi nak pulang ke kampong..
rindu nak b'raye di kuala pilah

pic : google

TERIME KASIH MEMBACA....

Purse Untuk D'jual


purses ori dari kilang untuk d'jual
jename giossardi,alain delon,alain delon,piere balmain (ikut susunan gamb yea )
rM 100 + rm 6
setiap item terhad yea..sesiape yang b'minat dan nak tanya detail bole email ain teros ataw whatsapp jeyea dan yang paling penting jangan mara ain macam aritue sebab item mane yang uall nak dah abes (ain tolog kawan jual) sape cepat dye dpt..
azryn.ain@Gmail.com


TERIME KASIH MEMBACA....

Ending Dejavu d'kinabalu



sampai sekarang ain rase tak boleh terime ending cete dejavu nie.kkadang kalau t'mis cete nie mesti tengok kat tonton.tapi laslas ending dye.emm kecewe..status fB ramai rase ape yg ain rase.. janji ain suke tengok kwn amar tue(ade kowg kesah,hahaha)


TERIME KASIH MEMBACA....

KuihRaya: Pilihan aka kesukaan ain

kalau tiap kali raya dan b'tandang ke rumah jiran almon landon nie mesti ade d'saji an untuk tetamu dan kuih nie yang bagi pandagan ain laku dan cepat abes(sebab umh ain macam tue..heeh)..
tapi laen bagi ain,sebab nye ain akan carik kuih inie dulu
kuih tart nenas.kuih kemestian ain kene ade,sebab ain takkan pandag kuih laen selaen kuih nie..sebabnye ain tak suke makan kuih yang bayak sgt ade tepung.selaen itu ini jugak
popia mini

kalau uall kuih raya ape jadi pilihan uall eh??meh kongsi same..

TERIME KASIH MEMBACA....

macammacam kite buat kalau kite bosan taw sedih an..kalau ain,nak ilang semua tue,ain bukak youtube pastu tengok video amkrew.mema abes gelak la pastue..dandan ibu ketok pintu tanya ok tak..hehee..sekian



TERIME KASIH MEMBACA....

Sakit Gigi

nape kebelakagan nie orang update status fB / twiter kebanyakan pasal sakit gigi eh.musim eh.sabar deh sape yang sakit gigi tue,,ain da alaminye semingu sebelom puase..sampai harinie masih bpantang makan lagi..
p/s:en pakwe cakap elok ain sakit gg.takde la asek bcakap je kejenye.tapi dlm ain sakit gg tue,dye pon rindu dgr suare ain mmbebel.huhuh

TERIME KASIH MEMBACA....

Kuih Raya ape yea ..

kalau bab cerite kuih raya mesti macam-macam dalam pikiran kite nie an..lagilagi nak raye nie.ibuibu yang mane suke buat kuih mesti da tepikir-pikir carik resepi kuih raye,dan tak kalah jugak yang membeli.sebok la sekarag proses tempah menempah bjalan...


kalau famaly ain,jarag skali nak tengok ibu buat kuih raye,sebab sape keje hospital pahampaham jela.keje tak menentu an.lagi kalau dulu ain jarag ade rumah aka study.takdela sape nak tolog ibu buat kuih an..

ibu kate tahun insyaallah ibu nk buat kuih raye.almaklum la,kene lebihkan sebab nk bawak balik untuk rumah d'kampog..tapi an kuih ape yea nak buat??pikirpikir jugak nie...uall ade yang da mule buat kuih ke...tapi macam awl lagi kn...

TERIME KASIH MEMBACA....

siape yang kenal irine nadia marcello mesti tahukan dye da kawen bulan lepas kan..jeles ain tengok gamba d'blognye,comel sangat  dan tahniah pade irine yea..
tadi dekat fb sempat jugak irinie share vedio kawennye.amat la tharu dengar ucapan dari ibu irine dan irine sendiri..kalau belah kL takde babbab lafaz sakinah nie..nak tengok vedio tue klik nie
sumbe:irine


TERIME KASIH MEMBACA....

ain nak tanya nie..ain nak tanya nie.....
ain nak tanya kalau ain jual purse original dari kilang ada tak sesape nak beli ?? 
kalau shopig complex arge dalam 100+++++,,.
kalau ade nanti ain masok2 pursenye yea..




p/s:ain tolog kawan je ni.ain sahsah la bukan sowg yang pandai jual mnjual nie..klu ade yg bminat coment eh..


P/S:purse da abes da jual..maaf yea

TERIME KASIH MEMBACA....

serbe salah dibuatnye,kalau tak tolog,nanti mesti ade yang b'cakap "macamnie la kawan.time mmb susah taknak tolog" tapi masalahnye mema nak tolog,tapi ain da pueh tolog n tanya kekawan yang laen,tapi hampe..

senang cite ain nak tanya,ade tak antara uall duduk dekat sgbesi area kg malaysia??? sebab kawan ain tengah carik bilik nak sewe sekarag..mane la taw uall ade tahu ke kan..

kalau ade,tolog infom dekat ain eh.dengan kadar segere..lupe lak nk bg taw.kawan ain tue gegurl taw..

jase ualls amat dharga klu dapat membantu kawan ain yang merantau dari kelantan..

TERIME KASIH MEMBACA....

Gaya hijab Anda


uall jom undi gaya hijab mane yang ualls suke


yang mane satu pilihan ain yea???
ain pilih bawah nie

dan ini


undi meh..like nie dan klik cinie jugak 

p/s:sape menang dapat jemputan ke Bengkel Hijab Sunsilk bersama Scarflets

TERIME KASIH MEMBACA....

Ubat oh ubat

Gigi ain makin btindak ganas dan sedang mguji ke imanan tuanye.. Makin banyak pulak kene telan ubat sejaksejak nak pose nie..


TERIME KASIH MEMBACA....

Bubor begedil

Makanan untuk ain harini..nie garagara gigi sakit.hanya mampu telan dan takboleh menguyah..tambah pulak alser dekat mulot lagi


TERIME KASIH MEMBACA....

Klinik gigi DeoL


nie la makannye bile sakit gigi..

TERIME KASIH MEMBACA....

review 8JAM

8Jam lakonan shaheizy sam dan yana samsudin yang baru ditayangkan smlm 5julai..semalam ain dah pegi tengok dekat times square.ceritenye bagi ain OK la kot..tapi disebabkan citenye banyak aksi kan dan ain PALING TAK SUKE tengok cete gadohgadoh nie tepakse akur dengan kehendak cinteati ...

8JAM mengesahkan Alang yang menghadapi masa 8jam sebelum di hukum gantung atas kesalah membunuh..siape yang dibunuh oleh alang ?? dan mengapa alang membunuh..klu korang semua nak taw ape kate pegi tengok cete nie nnt di pangung wayang yang berhampiran yea..



sinopsis 8JAM

ALANG, membesar di sebuah lorong yang penuh dengan keganasan dan jenayah. Zaman kanak-kanak Alang dirampas daripadanya apabila ibunya mati dibunuh seorang Ah Long semasa mereka cuba melarikan diri daripada kawasan jahanam tersebut.

Alang yang tidak mempunyai sedara mara yang lain telah dihantar ke rumah anak-anak yatim. Alang menghadapai kesukaran untuk bergaul dengan rakan — rakan sebayanya yang lain dek kerana cara kehidupannya yang dulu namun muncul JULIA, yang tidak putus-putus cuba untuk berkawan dengannya.

Keikhlasan Julia menyebabkan mereka menjadi kawan baik sehinggalah mereka meningkat umur belasan tahun. Hubungan persahabatan mereka lama kelamaan bercambah menjadi cinta. Namun, hubungan mereka terputus ditengah jalan kerana Julia telah dituntut oleh mak ciknya.

Atas desakan mak cik Julia, pihak sekolah telah merahsiakan alamat dan no telefon Julia sehingga Alang dan Julia tidak lagi berjumpa. Alang akhirnya kembali ke kehidupannya semasa kecil. Alang cuba untuk hidup dengan aman namun munculnya beberapa konco daripada satu geng meminta wang perlindungan. Alang yang bengang telah bergaduh dan menyebabkan dia menjadi sasaran geng tersebut.

Ditakdirkan Alang bertemu semula dengan Julia yang sedang dalam keadaan kesusahan. Alang yang terlalu cintakan Julia menerima Julia dengan gembiranya dan mengharapkan Julia akan sentiasa bersamanya. Namun, kebahagiaan mereka hanya sementara apabila muncul mak cik Julia menuntut Julia kembali dan konco-konco geng tersebut sering menghantui Alang.

Kini, Alang berada di dalam penjara kerana dia telah membunuh seseorang. Siapakah yang telah menjadi mangsa Alang? Mengapakah Alang bertindak sedemikian? Dapatkah Alang dan Julia hidup bersama semula? Semuanya akan terjawab dalam filem ’8 JAM’.

TERIME KASIH MEMBACA....

Anjung Seri


majalah rujukan ibu untuk cari ilham untuk rumah baru kami di kuala pilah.tapi sedih arwah atuk tak sempat tengok rumah tue siap sepenohnye dan tak kesampaian hasratnye utk duduk dirumah itu..moge arwah atuk tenang disane..amin ..

insyaallah raya tahun ini kami akan dapat beraya di kuala pilah setelah beberapa tahunnye.

p/s:harinie ibu ade buat tahlil disurau untuk arwah atok dan wan..

TERIME KASIH MEMBACA....

Hijabista


susah nak cari majalah hijabista nie..pegi manemane kedai cepat na abes,,smlm teman ibu pegi terapi percuma dekat sungai besi,singahla dekat kedai buku sebelah kFc,alhamdulillah ade lagi,itu pon tinggal 2 je..


p/s : nanti ain cite pasal terapi percuma yang ade dekat sungai besi nie yea..

TERIME KASIH MEMBACA....

Sampaikan Salam Cintaku - adira




lame sudah mencarik lagu dan video nie..lepas nie nk dowlod mp3 punye pulak..
TERIME KASIH MEMBACA....

Keluh kesal


sejak 3 4 harinie macammcam dalam fikiran ain nie.hati bebelah bahagi sangat2.tapi tanpe sedar 3 4 harinie ain terlalu banyak sangat mengeluh,entah ape yang ain keluhkan pon ain tak taw..hanyak ain bdoa allah berikan jawapan dengan ape yang ade dlm fikiran ini. petunjuk yang takpasti tiap malam ain dapat.. heemmm (mengeluh lagii)
sumber : google


TERIME KASIH MEMBACA....

6 hari terakhir..


habiskan sise cuti pada hari-hari terakhir bulan jun dekat benda yg b'paedah..

 ibu t'cinte,cik yah..hehehe
(gamba mase konvo 2 taon lepas. )

TERIME KASIH MEMBACA....

Jemputan kahwin


alhamdulillah tak putus-putus undangan kawen ain terima bulan nie dan bulan depan..waa kekawan memaseng dah nak naek pelamin..nie ain btambah jeless...itu belom masok yang btunang..

ain pulak bile yea ?? insyaallah klu jadoh kami pnjg dan dia la mema untuk ain..lagi 2tahun katenya,amin...buat mase nie kumpul harte n balas jase fmli dulu yea..bab 2 nanti pikir..mude lagi kot..hehehhe

pade kekawan yang nk naek pelamin,ain doakan ualls bahagia dan bpanjangan sampai hujung nyawe yea..jgn lupe doakan ain ikot jejak ualls pulak nanat..

TERIME KASIH MEMBACA....

Pantai


TERIME KASIH MEMBACA....

penilai kami..


ualls dah cube ayam kfc yang baru ke ? KFC Flaming Crunchy ...
ain baru bkesempatan cube tadi dan festime beli dekat kfc sungai besi nie .. ain tak taw la slh ayam 2 ke ataw slh tempat 2..

bese klu family ain nak makan kfc mesti beli dekat kfc kuchai lame,tapi sebab gedik nk try kn kfc sungai besi,mema jaoh berbeze,dengan ayamnye tlampau bminyak + masin,wedges dia masin..lamelame bole kene darah tinggi ain taw..

lepas nie kfc sgbesi bukan tempat pilihan kami dah..walaupun kfc kchai lame 2 jaoh sikit.tapi kami puas ati dan kami tetap akn kecane.. 


p/s : pekan sungai besi nie makin maju dah,tapikan bile mCd nk bukak yea kat sungai besi nie,tutti frutti,scret recipe dll pon da ade kt cnie..klu bukak confem takpayah p jaoh2 klu terigin kan mkn mcd tgh mlm...

TERIME KASIH MEMBACA....

Rezeki lagi


3 bulan tingalkan kerjaya tue,,3 bulan mncarik penuh harapan dan 3 bulan menungu dengan ksabaran..Alhamdulillah ape yang ain carik dapat jugak.bln depan mulela misi mngajar,,

bdebar jugak.maklumla da 3 bulan dan tak mgajar n mbebel kn..byk nota kene ingat balik nie.moge kali nie ain mampu jlnkn tnggugjwb dgn baik dan sempurna..amin..

TERIME KASIH MEMBACA....


dapat kabar berite dari nun yg jaoh(pahang)makcik ain aka makteh kene tetak semlm.yaallah ape nk jd manusia skg.pasal ank kecil begodoh,kite mak bapak pulak nk bbunuhan.. 

kamu sipelaku n ahli keluarga,bijak menutup bukti yang ade,tapi saksi kejadian tetap ade dan walaupun saksi menidakknnye ingat la saksi utame iaitu allah tetap ade ....

TERIME KASIH MEMBACA....

says birthday giveaway


says birthday giveaway utk anniversary ke 4 says..ualls yang mane rajin join giveaway meh la join says birthday giveaway nie..adiahnye buat uall tak rugi..meh klik dan klik lagi...



TERIME KASIH MEMBACA....

Penjagaan Rambut utk wanita bertudung


Kebanyakan wanita yang bertudung sering mengabaikan penjagaan dan kecantikan rambut mereka.Walaupun bukan semua, namun rata-ratanya begitu. Seharusnya anda yang bertudung perlulah menjaga kecantikan dan kesihatan rambut anda sama seperti mereka yang tidak memakainya. Mungkin mereka merasakan untuk apalah berambut hebat kalau ia akan ditutup dengan tudung sepanjang hari. Harap-harap janganlah anda berperasaan begini. Tidak mahukah anda tampil hebat di mata suami dan ahli keluarga anda?Tudung atau tidak bukan ukurannya. Yang penting sebagai wanita, anda tidak boleh menafikan istilah yang rambut itu adalah mahkota wanita. Sayangilah ia sama seperti anda menjaga kulit wajah dan penampilan diri yang lain.

Tidak dinafikan , wanita bertudung memerlukan penjagaan rambut yang lebih rapi dan menyeluruh berbanding wanita yang tidak bertudung. Keadaan kulit kepala dan rambut yang bertutup sepanjang hari boleh menjadi punca kepada kerosakan rambut jika tidak kena caranya.


Tambahan lagi jika rambut tidak mendapat cahaya matahari pagi yang bagus untuk kulit. Keadaan lebih buruk jika anda berambut panjang dan kerap pula mencuci rambut pada waktu pagi. Rambut tidak akan kering sempurn dalam masa setengah jam, tambahan lagi cuaca sejuk pada waktu itu.


Jika anda membiarkan rambut kering sebanyak 50 peratus dan kemudian terus mengikatnya sebelum mengenakan tudung, anda hanya mengundang petaka kepada rambut anda sendiri.Berikut adalah panduan yang boleh anda ikuti demi memastikan rambut anda kekal sihat dan cantik.


1)Tidak Perlu Mencuci


Kalau anda kebiasaan mencuci rambut setiap hari, ubahlah kebiasaan ini. Sebagai wanita bertudung , tidak sesuai anda mencuci rambut setiap hari. Keadaan ini akan menjadi lebih teruk jika anda jika anda suka mencuci rambut pada waktu pagi sebelum ke tempat kerja. Tidak kira bagaimanapun kadar kepanjangan rambut anda, ia tetap memerlukan masa yang lama untuk betul-betul kering sebelum mengenakan tudung. Walaupun anda menggunakan pengering rambut, rambut tetap tidak akan kering dengan sempurna secara menyeluruh.


Cadangan : Cucilah rambut sekurang-kurangnya tiga kali dalam seminggu. Sebaiknya cucilah pada waktu petang.sebaik sahaja anda pulang dari kerja.Selebihnya cucilah pada hujung minggu.Keringkan rambut secara semulajadi.Biarkan ia lepas bebas dan elakkan daripada membungkusnya dengan tuala.


2) Pilih Kain Tudung Berfabrik Lembut


Kalau anda berkerja dari jam 9 hingga 5, bayangkan berapa lama anda harus menutup rambut anda dengan tudung. Oleh itu, jangan lupa memilih fabrik lembut untuk pemilihan tudung anda. Kini, fabrik bawal adalah pilihan paling popular. Elakkan memilih fabrik kapas. Kain tudung yang memerangkap haba tidak baik untuk keadaan kulit kepala dan rambut anda.


Cadangan: Kalau anda selesa, elakkan memakai serkup kepala. Pastikan tudung betul-betul dipin dengan selesa agar rambut tidak terkeluar.


3) Sentiasa Merawat Rambut


Sebulan sekali, periksa jika ada sel rambut mati atau hujung rambut yang terbelah. Jika anda membiarkannya, rambut akan menjadi lebih mudah gugur kerana tidak dirawat. Tidak hairanlah ramai wanita merungut rambut mereka yang lebat satu ketika dulu makin menipis hari demi hari. Ini semua kerana tindakan mereka yang tidak mahu menjaga kualiti rambut.


4) Atasi Masalah Rambut Jika Ada


Apapun masalah anda, jangan pandang remeh dan berharap ia akan hilang dengan sendirinya. Kalau anda tidak punyai kos yang cukup untuk mendapatkan rawatan di salun terkemuka, anda boleh mendapatkan nasihat dari pakar farmasi untuk syampu yang sesuai dengan anda, Perlu diingat, masalah pada rambut kadangkala bukan disebabkan oleh cara anda menjaga dan mengendalikanya sahaja, Bahkan ia mungkin disebabkan oleh penyakit lain. Masalah ini tidak akan selesai dengan sendirinya jika anda tidak mencari penyelesaianya.


Cadangan: Jika anda sudah selesa dengan satu syampu, kekalkanya. Dapatkan info yang betul tentang cara mencuci dan membilas rambut dengan sempurna. Cucian bukan hanya mengurut syampu di rambut dan membilasnya sekali lalu sahaja. Setelah mencuci dengan sempurna, pastikan anda mengeringkannya dengan betul kerana rambut yang bersimpul-simpul juga menjadi sebab mengapa rambut mudah rosak.


5) Berehat Dahulu Sebelum Membersihkan Diri


Sebaik sahaja sampai di rumah selepas bekerja mahupun dari beriadah, teruslah membuka tudung dan biarkan kulit kepala bernafas terlebih dahulu. berehatlah seketika dalam masa setengah jam sehingga peluh di tubuh dan kulit kepala anda benar-benar kering. Sebaiknya bukalah ikatan rambut anda dan biarkan angin meresap ke seluruh kulit kepala. Jangan pula membiarkan rambut terus bertudung atau jangan pula terus mandi sebaik sahaja sampai di rumah.


Cadangan: Waktu ini, sebaiknya anda berehat sepenunya . Jangan lakukan kerja kerana anda akan lebih berpeluh. Berbaringlah di atas katil dan bukalah penghawa dingin di bilik anda. Nikmatilah saat ini sebaiknya agar keadaan rambut dan kulit kepala anda betul-betul kering dan “rehat” dengan sempurna.

info : fb


TERIME KASIH MEMBACA....

Selamat hari guru

pepagi tadi tido dikejotkn dengan bunyi mesej..'hapy teacher day miss'



bukak fB ade jugak ank murid wish selamat hari guru..teharu rasenye,dolu2 ain wish dekat cikgu2 sekarag ank murid pulak wish dekat ain..

alhamdulillah masih ade yg mhargai ain sebgai pendidik jugak..thank juga pade bekas ank murid ain,yang tak penah lupekn ain..

pada semua yang begelar pendidik aka guru aka lectre ain ucapkan selamat hari guru pada anda semua..

TERIME KASIH MEMBACA....

Exclusive Giveaway By Cik Bunny

entry baru scroll bawah yea..


meh reramai meriahkan gA dari cik bunny yea..




HadiahLEBIH RM100+!!!

TSHIRT COUPLE tajaan NMA Shop (Top Referral without any fraud clicks )
shawl/tudung/pashmina tajaan Butikpinkku
vouchers tajaan Heart Inspiration (boutique)
Mustache dan Domokun corner bookmarks handmade tajaan Bunny Inspired
blogskins (pilihan pemenang) tajaan Bunny Inspired

TERIME KASIH MEMBACA....

Majlis kAwen

as salam n hye uall..

tengah hari tadi ain pegi majlis kawen kawan kerja ain kat hKl dulu.. majlisnye btempat d maju juction...layan la gamba bawah nie yea..








tahnis pade sis aisyah dan pasangannye dr dinie..moge kalian bahagia smp ujung nyawe dan moge dkurniakan ank yg comel2 dan soleh n soleha..dr dinie jgn lupe jage sis aisyah bebaek taw..peace.. :)

TERIME KASIH MEMBACA....

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...