}

Sakit Gigi

nape kebelakagan nie orang update status fB / twiter kebanyakan pasal sakit gigi eh.musim eh.sabar deh sape yang sakit gigi tue,,ain da alaminye semingu sebelom puase..sampai harinie masih bpantang makan lagi..
p/s:en pakwe cakap elok ain sakit gg.takde la asek bcakap je kejenye.tapi dlm ain sakit gg tue,dye pon rindu dgr suare ain mmbebel.huhuh

TERIME KASIH MEMBACA....

Kuih Raya ape yea ..

kalau bab cerite kuih raya mesti macam-macam dalam pikiran kite nie an..lagilagi nak raye nie.ibuibu yang mane suke buat kuih mesti da tepikir-pikir carik resepi kuih raye,dan tak kalah jugak yang membeli.sebok la sekarag proses tempah menempah bjalan...


kalau famaly ain,jarag skali nak tengok ibu buat kuih raye,sebab sape keje hospital pahampaham jela.keje tak menentu an.lagi kalau dulu ain jarag ade rumah aka study.takdela sape nak tolog ibu buat kuih an..

ibu kate tahun insyaallah ibu nk buat kuih raye.almaklum la,kene lebihkan sebab nk bawak balik untuk rumah d'kampog..tapi an kuih ape yea nak buat??pikirpikir jugak nie...uall ade yang da mule buat kuih ke...tapi macam awl lagi kn...

TERIME KASIH MEMBACA....

siape yang kenal irine nadia marcello mesti tahukan dye da kawen bulan lepas kan..jeles ain tengok gamba d'blognye,comel sangat  dan tahniah pade irine yea..
tadi dekat fb sempat jugak irinie share vedio kawennye.amat la tharu dengar ucapan dari ibu irine dan irine sendiri..kalau belah kL takde babbab lafaz sakinah nie..nak tengok vedio tue klik nie
sumbe:irine


TERIME KASIH MEMBACA....

ain nak tanya nie..ain nak tanya nie.....
ain nak tanya kalau ain jual purse original dari kilang ada tak sesape nak beli ?? 
kalau shopig complex arge dalam 100+++++,,.
kalau ade nanti ain masok2 pursenye yea..




p/s:ain tolog kawan je ni.ain sahsah la bukan sowg yang pandai jual mnjual nie..klu ade yg bminat coment eh..


P/S:purse da abes da jual..maaf yea

TERIME KASIH MEMBACA....

serbe salah dibuatnye,kalau tak tolog,nanti mesti ade yang b'cakap "macamnie la kawan.time mmb susah taknak tolog" tapi masalahnye mema nak tolog,tapi ain da pueh tolog n tanya kekawan yang laen,tapi hampe..

senang cite ain nak tanya,ade tak antara uall duduk dekat sgbesi area kg malaysia??? sebab kawan ain tengah carik bilik nak sewe sekarag..mane la taw uall ade tahu ke kan..

kalau ade,tolog infom dekat ain eh.dengan kadar segere..lupe lak nk bg taw.kawan ain tue gegurl taw..

jase ualls amat dharga klu dapat membantu kawan ain yang merantau dari kelantan..

TERIME KASIH MEMBACA....

Gaya hijab Anda


uall jom undi gaya hijab mane yang ualls suke


yang mane satu pilihan ain yea???
ain pilih bawah nie

dan ini


undi meh..like nie dan klik cinie jugak 

p/s:sape menang dapat jemputan ke Bengkel Hijab Sunsilk bersama Scarflets

TERIME KASIH MEMBACA....

Ubat oh ubat

Gigi ain makin btindak ganas dan sedang mguji ke imanan tuanye.. Makin banyak pulak kene telan ubat sejaksejak nak pose nie..


TERIME KASIH MEMBACA....

Bubor begedil

Makanan untuk ain harini..nie garagara gigi sakit.hanya mampu telan dan takboleh menguyah..tambah pulak alser dekat mulot lagi


TERIME KASIH MEMBACA....

Klinik gigi DeoL


nie la makannye bile sakit gigi..

TERIME KASIH MEMBACA....

review 8JAM

8Jam lakonan shaheizy sam dan yana samsudin yang baru ditayangkan smlm 5julai..semalam ain dah pegi tengok dekat times square.ceritenye bagi ain OK la kot..tapi disebabkan citenye banyak aksi kan dan ain PALING TAK SUKE tengok cete gadohgadoh nie tepakse akur dengan kehendak cinteati ...

8JAM mengesahkan Alang yang menghadapi masa 8jam sebelum di hukum gantung atas kesalah membunuh..siape yang dibunuh oleh alang ?? dan mengapa alang membunuh..klu korang semua nak taw ape kate pegi tengok cete nie nnt di pangung wayang yang berhampiran yea..



sinopsis 8JAM

ALANG, membesar di sebuah lorong yang penuh dengan keganasan dan jenayah. Zaman kanak-kanak Alang dirampas daripadanya apabila ibunya mati dibunuh seorang Ah Long semasa mereka cuba melarikan diri daripada kawasan jahanam tersebut.

Alang yang tidak mempunyai sedara mara yang lain telah dihantar ke rumah anak-anak yatim. Alang menghadapai kesukaran untuk bergaul dengan rakan — rakan sebayanya yang lain dek kerana cara kehidupannya yang dulu namun muncul JULIA, yang tidak putus-putus cuba untuk berkawan dengannya.

Keikhlasan Julia menyebabkan mereka menjadi kawan baik sehinggalah mereka meningkat umur belasan tahun. Hubungan persahabatan mereka lama kelamaan bercambah menjadi cinta. Namun, hubungan mereka terputus ditengah jalan kerana Julia telah dituntut oleh mak ciknya.

Atas desakan mak cik Julia, pihak sekolah telah merahsiakan alamat dan no telefon Julia sehingga Alang dan Julia tidak lagi berjumpa. Alang akhirnya kembali ke kehidupannya semasa kecil. Alang cuba untuk hidup dengan aman namun munculnya beberapa konco daripada satu geng meminta wang perlindungan. Alang yang bengang telah bergaduh dan menyebabkan dia menjadi sasaran geng tersebut.

Ditakdirkan Alang bertemu semula dengan Julia yang sedang dalam keadaan kesusahan. Alang yang terlalu cintakan Julia menerima Julia dengan gembiranya dan mengharapkan Julia akan sentiasa bersamanya. Namun, kebahagiaan mereka hanya sementara apabila muncul mak cik Julia menuntut Julia kembali dan konco-konco geng tersebut sering menghantui Alang.

Kini, Alang berada di dalam penjara kerana dia telah membunuh seseorang. Siapakah yang telah menjadi mangsa Alang? Mengapakah Alang bertindak sedemikian? Dapatkah Alang dan Julia hidup bersama semula? Semuanya akan terjawab dalam filem ’8 JAM’.

TERIME KASIH MEMBACA....

Anjung Seri


majalah rujukan ibu untuk cari ilham untuk rumah baru kami di kuala pilah.tapi sedih arwah atuk tak sempat tengok rumah tue siap sepenohnye dan tak kesampaian hasratnye utk duduk dirumah itu..moge arwah atuk tenang disane..amin ..

insyaallah raya tahun ini kami akan dapat beraya di kuala pilah setelah beberapa tahunnye.

p/s:harinie ibu ade buat tahlil disurau untuk arwah atok dan wan..

TERIME KASIH MEMBACA....

Hijabista


susah nak cari majalah hijabista nie..pegi manemane kedai cepat na abes,,smlm teman ibu pegi terapi percuma dekat sungai besi,singahla dekat kedai buku sebelah kFc,alhamdulillah ade lagi,itu pon tinggal 2 je..


p/s : nanti ain cite pasal terapi percuma yang ade dekat sungai besi nie yea..

TERIME KASIH MEMBACA....

Close
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...